ay

para organizar las salidas y kdds...
Triskel
Algo Activo
Algo Activo

Mensaje por Triskel » Jue Sep 20, 2012 5:38 pm

Sinto o do pasamento do teu familiar Tragamillas, ante algo así pouco se pode dicir e facer máis que darche ánimos e dicirche que aquí estamos para o que precises... iso sí, o da saída que temos pendente segue en pé por suposto, cando queiras facémola, pásoche o meu móbil por privado por se queres chamarme para concretar.

Ánimo coa lesión, moita paciencia e a curala ben, eu o domingo fastidiei algo unha perna nunha ruta de MTB que só era apta para :cabra: e aínda ando algo renqueante, estoulle dando descanso porque nunha semana viaxo a facer montaña e necesito estar ao 100%.

«A liberdade supón responsabilidade. Por iso a maior parte dos homes témenlle tanto.» George Bernard Shaw

Tragamillas
Algo Activo
Algo Activo

Mensaje por Tragamillas » Jue Sep 20, 2012 6:21 pm

Pues ando fastidiado con el tema de la pierna. Espero que reposando unos días me vaya a mejor, hoy fui a darle al tenis y fue doloroso el tema. En reposo estoy bien, hay que joderse :garrotazos:
Si hay que ir se va, pero ir pa ná...

erenn
Maestro Orador
Maestro Orador

Mensaje por erenn » Jue Sep 20, 2012 10:40 pm

tragamillas, como dice triskel poco se puede decir! si necesitas algo...ya sabes por donde andamos ;)

Y Guarda esa rodilla para la quedada, que lo del tenis con las pelotas de pocholo promete!!!

pocholo
Maestro Orador
Maestro Orador
Contactar:

Mensaje por pocholo » Jue Sep 20, 2012 11:07 pm

erenn escribió:Y Guarda esa rodilla para la quedada, que lo del tenis con las pelotas de pocholo promete!!!
:garrotazos: :garrotazos:

Tragamillas
Algo Activo
Algo Activo

Mensaje por Tragamillas » Vie Sep 21, 2012 6:52 am

:risa14:
Si hay que ir se va, pero ir pa ná...

Cerrado