Proposta de actividade anual de varios días

para organizar las salidas y kdds...
Triskel
Algo Activo
Algo Activo

Proposta de actividade anual de varios días

Mensaje por Triskel » Lun Oct 06, 2014 4:03 pm

Como comentei noutro fío, propoño que ademáis das xuntanzas de fin de semana habituais do foro e que xa están consolidadas, abramos novos horizontes ao foro a modo dunha xuntanza anual de varios días na que poder visitar zonas que nunha fin de semana non é factible realizar, como por exemplo Pirineos, Serra Nevada ou o Atlas se falamos de actividades que se poden levar a cabo dispoñendo dun mínimo de 4 días ou incluso actividades dunha semana ou máis en Alpes ou porque non, a primeira expedición Trotaleiras ao Himalaya :).

Son consciente de que non é doado dispoñer dos días necesarios para este tipo de viaxes pero nas xuntanzas de fin de semana tampouco podemos estar todos sempre. En todo caso a idea sería propoñer no inicio de tempada unha zona do país ou de fora do país mediante votación dos membros do foro, posteriormente poderíanse concretar datas e actividades a realizar. A ver que vos parece e se hai un mínimo de interesados organizamos a I Expedición Trotaleiras 2015 :P :wink:

«A liberdade supón responsabilidade. Por iso a maior parte dos homes témenlle tanto.» George Bernard Shaw

Vicente
Nuevo
Nuevo

Mensaje por Vicente » Lun Oct 06, 2014 8:14 pm

A mi me parece una muy buena idea, e intentaría por todos los medios ir.

En cuanto a posibles destinos, nunca he estado en Alpes, y me apetece un montón. Tampoco le haría ascos al Atlas. Son un par de ejemplos, pero cualquiera que decida la mayoría me parecerá bien.

TrotaLeiras
Site Admin
Site Admin

Mensaje por TrotaLeiras » Lun Oct 06, 2014 8:20 pm

Como comenté en otro hilo, me parece buena idea. Gracias por ponerla en marcha.

Interesado estoy, lo que ya es más complicado será buscar más de un finde como dice Pocho, pero lo intentaremos.

Saludos y le pongo una chincheta para que luzca arriba del subforo. :wink:

“Un paisaje solo se conquista con la suela de los zapatos, no con las ruedas de los automóviles”

mustallar
Activo
Activo

Mensaje por mustallar » Lun Oct 06, 2014 10:27 pm

¿necesitais cocinero para la expedición?. :roll: ... no sé si estaré para muchas mas cosas pero si puedo me apunto.... :ola:
"Los políticos y los pañales se han de cambiar a menudo... y por los mismos motivos."
(Bernard Shaw)

"Solo hay dos cosas infinitas; el Universo y la estupidez de algunas personas..."
(Albert Einstein)

Triskel
Algo Activo
Algo Activo

Mensaje por Triskel » Mar Oct 07, 2014 4:16 pm

Alégrome de que vos guste a idea. Pois nada, a ver se hai algún interesado máis e imos falando de posibles datas libres de cada un e botamos a andar o proxecto. Ademais xa temos cociñeiro así que unha parte importante da expedición xa a temos cuberta :P

«A liberdade supón responsabilidade. Por iso a maior parte dos homes témenlle tanto.» George Bernard Shaw

brantuas
Nuevo
Nuevo

Mensaje por brantuas » Mar Oct 07, 2014 8:31 pm

Podedes contar comigo tamén :)

pocholo
Maestro Orador
Maestro Orador
Contactar:

Mensaje por pocholo » Mar Oct 07, 2014 10:17 pm

Yo, lo comentado en el otro hilo
No me puedo comprometer a nada que se salga de un finde