Cuetu d'Arbás (2.006 msnm) con raquetas - 23/11/13

Toda la información que necesites o quieras compartir sobre otros sistemas montañosos de la Cordillera Cantábrica (Palentina, Redes, Laciana....)
El Caminante
Nuevo
Nuevo
Contactar:

Re: Cuetu d'Arbás (2.006 msnm) con raquetas - 23/11/13

Mensaje por El Caminante » Lun Dic 02, 2013 7:14 pm

Triskel escribió:
El Caminante escribió:Descubrimos que una estación de esquí vacía es mucho mejor que una llena (como pasa con la playa)
Hai tempo que penso iso mesmo, por iso non me chega o día de facerme cun equipo de esquí de travesía e rular polo monte cos esquís, lonxe do barullo e as aglomeracións propias das estacións (ás veces vou a algunha pero sempre en días de semana para evitar o follón).

En canto á ruta, vaia sorte de día pillastes, eses son os que se disfrutan, boa neve, sol a esgalla e paseniño en boa compaña. Mira que teño estado veces en Leita e aínda nunca subín ao Cueto de Arbás... :garrotazos:
Lo mismo estamos barruntando, meternos en el esquí de travesía y pasar de remontes, forfaits y colas. Pero me temo que la inversión básica ronda los mil euros y cuesta decidirse, sobre todo sin probarlo.

He estado viendo que hay cursos en Potes, dos días 150 euros con alquiler de material. Este invierno lo hacemos seguro.

Triskel
Algo Activo
Algo Activo

Re: Cuetu d'Arbás (2.006 msnm) con raquetas - 23/11/13

Mensaje por Triskel » Lun Dic 02, 2013 8:25 pm

El Caminante escribió:Lo mismo estamos barruntando, meternos en el esquí de travesía y pasar de remontes, forfaits y colas. Pero me temo que la inversión básica ronda los mil euros y cuesta decidirse, sobre todo sin probarlo.

He estado viendo que hay cursos en Potes, dos días 150 euros con alquiler de material. Este invierno lo hacemos seguro.

Si falamos de material novo, 1.000 euros contando o equipo completo, incluíndo arva, pala e sonda si, por aí, collendo esquís fixacións e botas do máis normaliño. Se queres táboas, fixacións e botas de calidade xa nos imos aos 1.500 o equipo completo. A verdade é que é unha inversión así que o ideal pode ser o que ti dis, facer un curso con material de aluguer para probar, non sexa que logo non sexa o noso, aínda que se che gusta o esquí e o monte penso que xuntalo debe ser unha gozada.

Por certo respecto do curso, se queres podes propoñelo no foro por se hai máis xente interesada, supoño que cantos máis se apunten ao curso máis barato pode saír por persoa. Eu, por exemplo, posiblemente me apuntaría.

«A liberdade supón responsabilidade. Por iso a maior parte dos homes témenlle tanto.» George Bernard Shaw

TrotaLeiras
Site Admin
Site Admin

Mensaje por TrotaLeiras » Lun Dic 02, 2013 9:31 pm

También es buena opcion comprar de segunda mano...hay cosas buenas por ahí. Más que nada por lo que dice Triskel, no vaya a ser que después no guste....

“Un paisaje solo se conquista con la suela de los zapatos, no con las ruedas de los automóviles”

Cerrado